Menu

Sunday 30 November 2014

“Бага насны хүүхдийн сэтгэл судлалын хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө”













 1-р улирал
Сэдэв
Цаг
Хүрэх үр дүн
Үнэлгээний шалгуур
1
Бага насны хүүхдийн сэтгэл судлалын үндсэн асуудлууд
2

Мэдлэг:Бага насны хүүхдийн сэтгэл судлалын судлах зүйл, ач холбогдол, бусад шинжлэх ухаантай холбоотой болох талаар мэдлэг эзэмшинэ.

Чадвар:Хүүхдийн хөгжлийн түвшинг ажиглан, судлах чадварт суралцана.

Хандлага:Бага насны хүүхдэд туслах дэмжих хандлага төлөвшинө.
Хүүхдийн сэтгэл судлалын судлагдахуун нэр томьёоны тайлбарыг хийх, судалгааны аргуудыг ашиглан судалгаа хийх аргаа сонгох чадварт суралцсан эсэх

2

2
2


2

2
2
Хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх онолын үндэс
2

Мэдлэг:Хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх эрдэмтэн судлаачдын үзэл баримтлал, онол арга зүйн тухай мэдлэг эзэмшинэ.
Чадвар:Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хөгжлийн түвшинд тохирсон сургалтыг шинжлэх ухааны үндэстэйгээр зохион байгуулах чадварт суралцана.
Хандлага:Сургалтанд суралцагчийн сэтгэцийн хөгжил төлөвшил нөлөөлдөг бөгөөд тэдний хөгжлийн түвшинд тохируулан сургалтын арга барилаа сонгох хандлага төлөвшинө.
Л.С.Выготский, Д.Б.Эльконин, М.Монтессори, З.Фрейд, А.Маслоу Э.Эриксон, Ж.Пиаже нарын үзэл баримтлалын ололттой тал дутагдалтай тал, ижил ба ялгаатай талуудад дүгнэлт хийх чадвар

2

2
2


2

2
2


2

2
3
Бага насны хүүхдийн танин мэдэх процессын хөгжил
2

Мэдлэг:СӨНХ-ийн сэрэл, хүртэхүй, анхаарал, ой, зохион бодохуй, сэтгэхүйн онцлог, хөгжүүлэх арга замыг сонгох мэдлэг, чадварт суралцана. Балчир болон сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хэл ярианы хөгжлийн онцлог, утгын холбоотой яриа, хөгжүүлэх арга замд суралцана. СӨНХийн сэтгэлийн хөдөлгөөний илрэл онцлогийг мэдэх

Чадвар:СӨНХ-ийн сэтгэцийн үйл явцыг оношлох, хөгжүүлэх арга зүйг эзэмшинэ.

Хандлага:Бага насны хүүхдийн танин мэдэх процессын үе шат, хөгжлийг төлөвшүүлэх хандлагад суралцана.
Сэрэл, хүртэхүй, анхаарал, ой, зохион бодохуй, сэтгэхүйн онцлог, хөгжүүлэх арга замыг сонгон хэрэглэх, хөгжүүлэх чадвар

2

2
2


2

2
2


2

2
Нийт цаг
16
32

Боловсруулсан:Багш:..............................................Б.Түвшинжаргал

No comments:

Post a Comment